+31 (0) 40 2063344

E-mail management

We kennen het allemaal: een overvloed aan e-mails die dagelijks binnen komen. En ‘ieder zijn eigen mapjes’ in Outlook waarin men ieder een eigen structuur probeert aan te brengen. Individuele toegang en vaak geen samenhang in zaken en projecten zorgt dat de informatie niet compleet is. Binnen SharePoint en vele andere oplossingen dienen e-mails via omslachtige wegen eerst opgeslagen te worden alvorens toegevoegd te kunnen worden aan het desbetreffende dossier of project. Email is naast een communicatiemiddel van uw organisatie ook een individuele informatie opslagplaats. Echter kunt u email ook inzetten voor de goede bedrijfsvoering als integraal onderdeel van de processen en dus het collectief (informatie)belang voor uw organisatie.

E-mail communicatie

Het is niet gemakkelijk om belangrijke email communicatie te onderscheiden van onbelangrijke e-mails. Emails kunnen een juridische status hebben (mits expliciet aangegeven) en sommige afspraken wil je via email afstemmen en wellicht toevoegen aan de case, de klant en/of het object. De GoverMaxx email integratie biedt een eenvoudige en gebruikersvriendelijke plug-in voor Microsoft Outlook gebruikers waarmee de communicatie van en over een case direct bij die case bewaard kan worden.

Integratie

De meest optimale vorm van email is de volledige integratie met de bedrijfsvoering. U wilt alle informatie over een case, project en/of proces bij elkaar beschikbaar hebben en “centraal” geregistreerd het proces (zaak) starten of daaraan toevoegen. Onze integratie voegt een email direct toe aan een dossier of project binnen het GoverMaxx Platform en u kunt vanuit Outlook direct een nieuwe case aanmaken. Hiermee creëert u een naadloze aansluiting tussen uw mailbox met de dossiers en projecten waaraan u werkt. Reacties op verzonden e-mails worden, zonder verdere actie, direct aan het dossier toegevoegd.