+31(0)402063344

Document management

Dagelijks creëren en ontvangen organisaties duizenden documenten. Deze documenten worden niet alleen binnen één systeem gecreëerd, maar vinden hun oorsprong in verschillende (taak)specifieke applicaties en worden extern ontvangen via bijvoorbeeld e-mail als bijlage. Via omslachtige wegen en vele handelingen worden documenten via de lokale netwerkschijven in eigen structuren opgeslagen, of dienen ‘even’ opgeslagen te worden op een bureaublad om het uiteindelijk in de juiste map geplaatst te worden. 

Om nog maar niet te spreken over alle verschillende versies die in omloop zijn. Kortom, te veel handelingen en onduidelijkheid. Dat komt de efficiency en volledigheid van dossiers niet ten goede. Gebruikers willen juist ‘ontzorgd’ worden, waarbij zij snel en gemakkelijk documenten kunnen toevoegen, bewerken en verzenden.

Altijd actuele informatie

Op het gebied van document management en het samenwerken binnen dossiers en documenten dient de medewerker voorzien te worden van alle benodigde onderdelen. Voor het werken aan dossiers en documenten binnen het GoverMaxx Platform wordt er gebruik gemaakt van standaard Microsoft SharePoint functionaliteiten, zoals versiebeheer, samenwerken aan documenten en meer. Tevens zijn er in het platform een aantal specifieke onderdelen toegevoegd die het gebruik ervan compleet maken.