+31 (0) 40 2063344

Digitaal samenwerken

Samenwerken tussen medewerkers binnen een organisatie en tussen organisaties onderling, bepaalt het succes van uw organisatie. Samenwerken bestaat uit digitaal communiceren en informatie uitwisselen van de ene persoon naar de andere. U wilt data en documenten eenvoudig delen, digitaal aanpassen en plaats en tijd onafhankelijk zijn.

GoverMaxx: de ideale basis

De verscheidenheid aan projecten en processen waarbinnen wordt gewerkt wilt u met betrekking tot data en documenten eenvoudig kunnen delen met interne collega’s en extern betrokken partijen. Omdat het werken aan een project of proces altijd de inspanning is van meer dan één persoon, dienen goed beheer en beschikbaarheid van die data en documenten plaats te vinden.

Toegang voor al uw samenwerkingspartners

U wilt grip hebben op actualiteit van documenten en data en deze met zo weinig mogelijk inspanning digitaal ontvangen, versturen of bewerken vanuit één gezamenlijke bron. Door middel van de autorisatiemogelijkheden en gereguleerde toegangscontrole die het GoverMaxx Platform biedt, is het mogelijk om, afhankelijk van de rol van betrokkenen, op verschillende niveaus, informatie toegang te verlenen. Tevens ook voor extern betrokken partijen. In de centrale beheersbare Governance en Compliance omgeving worden alle autorisaties beheerd tussen de (externe) rollen, projecten, processen, data, documenten, dossiers en betrokkenen. Het GoverMaxx Platform is 24/7 beschikbaar, overal ter wereld.

Digitaal samenwerken als integraal onderdeel van het GoverMaxx Platform. Waarbij de documenten, taken, chats en e-mails vanuit één locatie toegankelijk zijn.